صنایع دستی و دکوراسیون

صنایع دستی و دکوراسیون

صنایع دستی و دکوراسیون

صنایع دستی و دکوراسیون

کار شدن چوب در خانه و دکور چوبی


در این پست به بررسی دکوراسیون چوبی و طراحی چوب در خانه های مدرن می پردازیم. برای این پست خانه ای در تورنتو کانادا مورد بررسی قرار گرفته است و بخش های مختلف این خانه را با توضیحات مختصری از نظر می گذرانیم.

طراحی چوب در خانه

طراحی چوب در خانه

اتاق غذا خوری و آشپزخانه در کنار همدیگر قرار گرفته اند و به وسیله دیواری چوبی از هم جدا شده است. پنجره های بزرگ نور کافی برای این قسمت خانه تامین کرده است. آشپزخانه با سنگ های مرمر تزیین شده و بالای میز ناهار خوری از لوسترهای مدرن استفاده شده است. وجود یک پنجره در دیوار چوبی ارتباط بین آشپزخانه و اتاق غذا خوری را راحت تر کرده است. در تصویر بالا به خوبی دکوراسیون چوبی منزل را مشاهده می کنید.

annex-house-living-room-2-by-bob-gundu

اتاق نشیمن با کف پوش چوبی و سه پنجره که به سمت باغچه ای شاداب گشوده می شود، محلی سرگرم کننده و راحت به نظر میرسد. وجود کاناپه ای خاکستری رنگ که به خوبی با دکوراسیون اتاق ارتباط برقرار کرده است، می تواند مژده یک خواب آسوده ظهر گاهی را برای شما داشته باشد.

دکوراسیون چوبی منزل

در بخش دیگر اتاق نشیمن یک شومینه مدرن با ترکیبی از چوب و سنگ، محیط دل نشینی را برای جمع های شبانه و گفت و گوهای دوستانه به وجود آورده است.

اتاق خواب با طرح چوب

یک اتاق خواب دل نشین در طبقه بالای خانه با تم خاکستری، محلی آرام را برای استراحت فراهم کرده است. طراحی نامتوازن اتاق خواب و قسمت جدا شده آن که با یک کاناپه و پنجره های زیبا کامل شده است، فضای بسیار دلنشین برای مطالعه و تفکر های طولانی مدت است.

حمام با طرح چوب

حمام بزرگ و تزیین شده با چوب و سنگ، نور کافی و یک بالکن که به سوی محیطی سبز  گشوده می شود. یک وان سفید رنگ سرامیکی و بخشی برای دوش گرفتن، قسمت های عمده این حمام را تشکیل می دهند.

نمای ساختمان با طرح چوب

annex-house-coach-house-2-by-tom-arban

در نهایت نمای به رنگ چوب و محوطه جلوی ساختمان را در دو تصویر بالای این ساختمان مدرن مشاهده می کنید.

4لوزی: مرجع دکوراسیون و صنایع دستی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.